Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu
Plundráková, Michaela
Plundráková, M., Fenomén komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá definováním fenoménu komunikace při prodeji vína v cestovním ruchu. První část práce je věnována teorii, kde jsou vysvětleny pojmy související s danou problematikou. V praktické části práce, která navazuje na teoretickou část, jsou nejprve představeny vybrané vinařské podniky – Vinařství Sed-láček Kurdějov a Vinný sklípek-galerie, s.r.o. Dále je provedena analýza současného stavu ve vybraných podnicích, představena osobnost prodejce vína a rovněž je analyzován komunikační mix a zpracována SWOT analýza. Na závěr jsou vyhodnoceny ekonomické výsledky prodeje vína v roce 2016 a navržena doporučení za účelem zkvalitnění komunikačního mixu.
Věrnostní programy v oblasti prodeje vína
Lakomá, Martina
Diplomová práce se zabývá tvorbou a implementací integrovaného věrnostního programu pro síť malých a středních společností zabývajících se prodejem vína na českém trhu. V literární rešerši jsou uvedena teoretická východiska týkající se CRM, zákaznické věrnosti, hodnoty zákazníka a především zákaznických věrnostních programů. Ve vlastní práci je pak uvedena analýza současného stavu věrnostních programů v oblasti prodeje vína v Jihomoravském kraji, analýza požadavků podnikatelů a zákazníků na tyto programy, kvantifikace hodnoty zákazníka, kvantifikace faktorů věrnosti a návrh a implementace integrovaného věrnostního programu. Součástí práce je i ekonomické vyčíslení celého projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.